September 13, 2011

175. Nike Air Yeezy "Net/Net"

24 comments:

  1. pangit naman. kulay pink sa loob. Maganda yung black.

    ReplyDelete
  2. Isa lng masasabi ko i love ur shoes.... I dnt mind the color.... Carry lang naman...

    ReplyDelete
  3. Nice shoes!.. wow! may haters agad haha

    ReplyDelete
  4. Pogi naman ng may ari and ng shoes!

    ReplyDelete
  5. well, all i can say is...you have a limited ed shoes...expensive? must be...but you def rock it and not a lot of ppl have it...

    to the person who said its pangit...how can you say pangit???? how about ingget??? it rhymes :p black??? pssshhh too common...seriously, shows character eh?

    peace!

    ReplyDelete
  6. Paano naging limited toh? Meron nga ako dalawa eh.. Isa yung black, tapos yung isa Zen Gray. Yung pink nga yung pinaka pangit eh.. Pang bading. haha.

    ReplyDelete
  7. alam mo! before you comment know the background of the shoes.. zen ba na sayo? pati ba kamo yun black, ano inner nun black? diba pink din? unless FAKE yun sayo at hindi pink yun inner! marami nga ganyan dito ang tanong ORIG ba?! FYI bro glow in the dark ba yun syo?! hindi kasi Tan's lang ang glow in the dark! suot mo yun sayo para makita ng lahat pinagyayabang mo!!!

    ReplyDelete
  8. wow. nice & great shoes. tsk tsk

    ReplyDelete
  9. i dont understand the chaos going here hahahaha :P i mean this blog is suppose to showcase sneakers yeah? mr anonymous who claim to have 2 of these...sooo ok sikat ka na...oh d ikaw na.."pang bading" - this comment is just totally annoying...its downright appalling(ask me why? soooo what if you're wearing something "ugly" and i tell you..ay "pang lalake" how would you feel? make sense right?).

    whoever is in the picture - i love your shoes...not something you see everyday :-)

    ReplyDelete
  10. to ANONYMOUS who said you have two shoes? just show your SHOES man! para nman makita kng sino tlga bading!

    ReplyDelete
  11. Hey guys, relax. We're all here just to appreciate. To the guy with two Yeezys, I want to feature it, show it to me sometime man.

    ReplyDelete
  12. hindi na makasagot kasi FAKE yun 2 yeezy nya! HAHAHA! san mo binili yan 2 mo?! dito? san lumabas dito?! PAKITA MO GREENHILLS MONG YEESY'S FOO!

    ReplyDelete
  13. ^shut up. I got it from the US. I bet you get your shoes from greenhills.. Poor mofo.

    ReplyDelete
  14. AWESOME SHOES! Not perfect to wear on the urban streets though....Or in school....he'll get beat up he looks like a wuss than a west (kanye west)....

    ReplyDelete
  15. He will definetely gain many many haters in wearing those shoes...Mabubugbog yan pag walang kasamang bodyguard. Those who ain't sneakerheads will laugh at him. But he has my respect though he's bold enough and has guts to wear them.

    ReplyDelete
  16. Man the yeezys are fly BUT that kid wearing them's nipples are popping out. WEAR A BRA KID!

    ReplyDelete
  17. Why change the topic? Hatin the player cuz you got no game? Sore loser.:))

    ReplyDelete
  18. I love the shoes.

    Tell me whered you get you're body from. I got it from my daddy at the back.

    ReplyDelete
  19. "AWESOME SHOES! Not perfect to wear on the urban streets though....Or in school....he'll get beat up he looks like a wuss than a west (kanye west).... "

    HAhahaha! I agree!

    ReplyDelete
  20. Don't hate him. His dad will fire your dad. LOL

    ReplyDelete
  21. I love his kicks, Yeezys, they're nice
    But that nigga ate too much rice
    You can see his daddy at the back, his shirt so tight
    Don't diss his son fools, he got his guards with them radio at the right :))

    ReplyDelete
  22. abercrombie with yeezy's...tsk tsk tsk...big no no. shuda copped cheaper kicks to get a decent fit.lol. kanye wud slap u in the face for rocking abercrombie wit yeezys

    ReplyDelete